Badanie poziomu satysfakcji pacjenta dla poradni przyklinicznych

Szanowni Państwo,

Informujemy, że uruchomiliśmy nowe badanie poziomu satysfakcji pacjenta dla Przyklinicznych Poradni Specjalistycznych. Prosimy o podzielenie się doświadczeniami z odbytej wizyty.
Badanie przeprowadzane jest przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.

W celu wypełnienia ankiety prosimy o wejście w link kliknij tutaj lub poprzez nawigację w menu głównym:
Strefa pacjenta → Informacje → Ankieta satysfakcji → Badanie poziomu satysfakcji pacjenta dla poradni przyklinicznych

Zależy nam na Państwa opinii.

Logotypy nad stopka

Narodowy Fundusz Zdrowia
Logo CERTA
TÜV Rheinland Polska
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1

Ważne

Dla Pracowników

Administracja

Kancelaria w Szpitalu jest czynna:
w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godzinach 07:30 - 14:00